środa, 6 stycznia 2016

1st in 2016

Święta już dawno za nami.. Mamy nowy rok a ja nie mogłam się zebrać do napisania tego postu, ale spięłam poślady no i jestem :D 
Na wielu blogach widziałam różnorodne postanowienia noworoczne, i swego czasu też chciałam napisać taki post z moimi postanowieniami. Jednak po dłuższym namyśle uznałam, że to co chcę zrobić w tym roku pozostawię dla siebie. Ale jeżeli to co zaplanowałam się spełni, to na pewno kiedy ten rok się będzie już kończył wam o tym opowiem. :) 
Ostatnio zastanawiałam się, czy nie zacząć prowadzić jakiejś serii na moim blogu. Niestety było mnie tutaj bardzo mało, więc postanowiłam to zmienić. Myślałam, o jakimś  Q&A od czasu do czasu? A może ulubieńcy? No wiecie coś w tym stylu. Mam nadzieję, że będziecie chcieli takie coś, i że podacie mi jakieś propozycje co chcielibyście zobaczyć. :) W takim razie ja się z wami żegnam i czekam na pasze pomysły. Do następnego ;*

6 komentarzy:

  1. Wytrwałości w postanowieniach!
    Ulubieńcy od czasu do czasu byłoby fajnie zobaczyć :)
    I przy okazji może też coś stałoby się również moim ulubieńcem ^^
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To co napisałaś wyżej jak najbardziej wzbogaciło by Twój blog i urozmaiciło :) Wrzucaj też wszystko co Cię zaintrygowało by przyciagną uwagę innych.
    Co powiesz na wzajemną obserwacje? jeśli tak zacznij u mnie i daj znać:)
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam, że nie mogę się zebrać i napisać.. ale to chyba przez to, że w tym roku mam wyjątkowo mało czasu przez klasę maturalną. Ja nigdy nie mam jakiś postanowień związanych z nowym rokiem. Oczywiście czasem sobie myślę, że dobrze coś zmienić, ale nie czekam do 1 stycznia by to zrealizować :) ale trzymam kciuki za wytrwanie w Twoich postanowieniach. :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki post niestety zraża do bloga czytelników, a jak widać jesteś dosyć nowa w blogsferze. Poza tym dodałabym zdjęcia, bo jest to jednak urozmaicenie. Q&A okay, ale jak zdobędziesz odbiór jakiś, teraz skup się lepiej na postach tematycznych, które zainteresują czytelnika ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dodawałabym zdjęcia, ale jak na razie nie mam do ich robienia jakiegoś sensownego aparatu, a po co dodawać zdjęcia które są nie do końca wyraźne, i z słabą jakością? A po za tym dziękuję za opinię :)

      Usuń