sobota, 21 listopada 2015

Christmas Atmosphere

Hej kochani !
Dzisiaj taki post bardziej świąteczny. Pomimo, że nie zaczął się nawet grudzień, to ja już od jakiegoś czasu czuję ten świąteczny klimat.  Może to dlatego, że w telewizji zaczynają się reklamy świąteczne, a może dlatego, że w niektórych sklepach są ozdoby świąteczne. Nie wiem od czego to zależy. Zaczęłam już słuchać świątecznej muzyki, a nawet przeglądałam w internecie, jakie ozdoby chciałabym kupić, aby mój pokój miał ten klimat świąteczny. Oczywiście nie będę już teraz stroić go, ale fajnie jest tak pooglądać te wszystkie lampki, światełka itp. Nie mogę się już doczekać 1 grudnia, zaczną się roraty, potem mikołajki. Uwielbiam oglądać codzienne vlogmasy na kanale ALISSVLOGCHANNEL , które świetnie się ogląda wieczorem przy gorącej herbacie, lub słuchając piosenek typu: Last Christmas , Merry Christmas Everyone , a najbardziej Coraz bliżej święta .
A wy czujecie już zbliżające się święta ? Jeśli tak, to macie jakieś ulubione piosenki, czy filmy lub ulubione kanały z VlogMas ? Jeśli tak to koniecznie piszcie w komentarzach. Chętnie poczytam wasze propozycje :)


9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię klimat świąteczny, kocham oglądać świeczki i lampki. Pozwala mi to na chwilę zapomnieć o tym co mnie otacza :)
    czekam na święta i już odliczam :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już czuję świąteczny klimat ! ;) haha Zapraszam na VLOGMAS na moim kanale :) To będzie mój vlogowy debiut ! https://www.youtube.com/user/stroutfitter
    Wpadnij na mojego bloga w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie, że będziesz nagrywać VLOGMAS :) Na pewno będę oglądać :*

      Usuń
  3. Uwielbiam świąteczny klimat. Z niecierpliwością czekam na święta :)
    Obserwujemy?
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! Vlogmassy uwielbiam! Czekam na święta! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się już doczekać świąt i bardzo lubię ten świąteczny klimat! :)) Fajny blog!

    http://melodzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. JA już czuję zbliżające się święta a w sklepach już panuje świąteczny wystrój :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach mandarynek i od razu czuć święta :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń