wtorek, 24 listopada 2015

Co mnie inspiruje?

Cześć !
Witajcie w kolejnym poście. Dzisiaj chciałabym poruszyć temat '' Co mnie inspiruje? ''
Wiadomo, w internecie znajdujemy pełno inspiracji modowych, urodowych, paznokciowych i wiele innych. Popularnym serwisem społecznościowym, z na prawdę wieloma inspiracjami jest pewnie już wam bardzo dobrze znany TUMBLR. Znajdziecie tam na prawdę masę zdjęć, które dają mega kopa, zwłaszcza w sprawach fitness'owych. Znajdziemy też pomysły jak udekorować swój pokój, sypialnię a nawet kuchnię czy salon. 
Ale dzisiaj nie Tumblr miał być głównych tematem, lecz inna bardzo podobna do niego strona o nazwie WE HEART IT. O niej dowiedziałam się od mojej koleżanki, ponieważ zawsze się zastanawiałam skąd pobiera takie ładne tapety na telefon. Kiedy mi o niej powiedziała od razu ją pobrałam i zaczęłam '' obczajać '' o co w tym wszystkim chodzi.  Jak się okazało jest bardzo podobna to wyżej wymienionego Tumblr'a. Można tam dodawać, oraz reblogować zdjęcia, a także je pobierać. Po otworzeniu aplikacji od razu pojawia nam się zakładka inspiracje. Są podane różne kategorie, i zależy jakie chcemy zdjęcia to taką kategorię wybieramy. 


Jak widzicie od razu po wejściu na stronie głównej pojawiają się przeróżne obrazki, zdjęcia. 
Według mnie We Heart It jest jeszcze lepszą aplikacją niż Tumblr, ponieważ tutaj znalazłam o wiele więcej inspiracji.

Tutaj macie mój Profil, tak że możecie śmiało mnie dodawać :)


Coś chyba za bardzo się rozpisałam, bo oczywiście nie tylko te dwie stronki są moją inspiracją.
Inspiracją mogą być nawet ludzie nas otaczający, przyroda, a także my sami możemy być swoją inspiracją.


9 komentarzy:

  1. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam We heart it >>>>> świetne inspiracje
    Zapowiada się świetny blog, więc obserwuję i zapraszam do mnie

    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też coś tam pozytywnego słyszałam o whi :)
    Mnie inspiruje życie codzienne.
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałas nominowana do LBA więcej informacji tutaj: http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/2015/11/zostaam-nominowana.html
    Fajny post :)
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak weheartit jest mega inspirujące. Jestem tam tyle ładnych obrazków. I bardzo pomocne są te podziały na kategorie. Na tumblr można znaleźć zbyt wiele depresyjnych blogów niestety.. ale też jest to bardzo fajna aplikacja :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog i śliczne zdjęcia ! zostanę na dłużej :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc liczę na jakieś wskazówki :) pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :**
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/
    zostaw cos po sobie :)

    OdpowiedzUsuń