piątek, 20 listopada 2015

The First

Nie wiem od czego zacząć..
Na początek łaaał nie wierze że założyłam tego bloga i piszę teraz posta... Od dawna myślałam nad jego założeniem , aż w końcu się zdecydowałam, i spróbuję swoich sił w blogowaniu :))
Na tym blogu będą posty związane z fotografią, modą ale też takie luźne i spontaniczne posty.
Mam nadzieję, że nie będę żałować tej decyzji, a wy mnie polubicie i będziecie wpadać częściej.  
Ja tu pitu pitu a jeszcze się nie przedstawiłam i nawet nie wiecie kim jestem ;D

No więc kilka informacji o mnie:  
  • Mam na imię Ela
  • Mam 15 lat, i chodzę do III gimnazjum
  • Pochodzę z małej wsi niedaleko Nowego Sącza ( woj. Małopolskie)
  • Moją pasją jest fotografia, chociaż nie mam jakiegoś specjalnego sprzętu do robienia zdjęć, to nawet cykanie fotek moim telefonem sprawia mi przyjemność, ale interesuję się też modą
  • Mój ulubiony przedmiot szkolny to geografia/przyroda 
  • Z reguły jestem pełną energii dziewczyną ale w pewnych momentach jestem jak szara myszka 
  • Jestem wysoka, bo mam aż 175 cm wzrostu. 
To by były takie podstawowe informacje, jeżeli chcielibyście jeszcze coś o mnie wiedzieć to oczywiście śmiało pytajcie :)) 

2 komentarze:


  1. Ciekawy post, fajnie napisany <3 powodzenia w blogowaniu
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Z miłą chęcią wpadnę na twojego bloga <3

      Usuń